تفاوت تدریس خصوصی فوری و مستمر تعریف تدریس خصوصی: فرایندی است که طی آن معلم یا استاد تلاش می کند تا مباحثی که دانش آموز یا دانشجو در فهم یا کاربرد آنها دچار مشکل شده است را با بیانی رسا و با جدیدترین شیوه های تدریس، آموزش دهد؛ این مباحث می تواند کل یا قسمتی از یک درس و یا تمرین های آن درس باشد. تدریس خصوصی مشتمل بر سه قسمت می باشد: الف) سنجش سطح علمی دانش آموز یا دانشجو. ب) ارائه درس و نکات متناسب با سطح علمی دانشجو. پ) ارزیابی دانش آموز یا دانشجو پس از ارائه درس.…
گروه اموزشی تهران دبیر افتخار دارد با تیمی مجرب و متخصص به
با استفاده از جدیدترین متدهای آموزش ریاضی به شما هموطنان خدمات اموزشی ارائه کند. تمامی مدرسان ما حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد و سابقه تدریس در دانشگاه و مدارس و اموزشگاههای تهران میباشند.
خبرنامه
براي اطلاع از آپديت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به
ايميل شما ارسال شود
فرایندی است که طی آن معلم یا استاد تلاش می کند تا مباحثی که دانش آموز یا دانشجو در فهم یا کاربرد آنها دچار مشکل شده است را با بیانی رسا و با جدیدترین شیوه های تدریس، آموزش دهد؛ این مباحث می تواند کل یا قسمتی از یک درس و یا تمرین های آن درس باشد.
از مشخصات این نوع تدریس آن است که تعداد جلسات کمتر از ده جلسه و نزدیک به آزمون میان ترم یا پایان ترم می باشد. اقتضای چنین تدریسی، استادی کارکشته، مسلط و دلسوز می باشد که برای موفقیت شاگرد فشار زیادی را تحمل کند و مجموعه زیادی از مفاهیم اصلی و مهم را در مدت زمان کوتاه تدریس نماید.
به گونه ای از تدریس اطلاق می کنیم که شاگرد با دوراندیشی و آینده نگری، به محض مشاهده نقاط ضعف خود و در طول ترم، به این تدریس روی می آورد و هدف آن درک واقعی مطالب، تقویت علمی دائمی و موفقیت در کلیه آزمون های آتی می باشد. ویژگی های تدریس خصوصیمستمر:
از ویژگی های این نوع تدریس آن است که تعداد جلسات بیش از ده جلسه می باشد و فرصت کافی برای برنامه ریزی استاد یا معلم وجود دارد. بنابراین استاد می تواند با آرامش خاطر و با یک برنامه ریزی بلندمدت، اهداف مشخصی را پیگیری نماید. چنین تدریسی قطعا به لحاظ کیفی بالاتر از تدریس فوری می باشد و نتایج بهتری در پی خواهد داشت.
در سایت ها و آگهی ها دیده می شود که از عبارت فریبنده " تدریس خصوصیتضمینی " استفاده می شود. لطفا دقت فرمائید که این عبارت به خودی خود غلط است. برای اثبات این مدعا، فرض کنید بهترین استاد دنیا را برای تدریس مستعدترین شاگرد دنیا استخدام کنیم؛ با این حال تصور کنید اگر این شاگرد حوصله مطالعه نداشته باشد، یا از درس مورد نظر متنفر باشد یا ..... آیا می توان امیدی به نتیجه داشت؟ آیا می توان نتیجه را تضمین کرد؟ با این وجود، هر عقل سلیمی می پذیرد تضمین چیزی که هزاران عامل در آن دخیل است، صحبتی عوامفریبانه است؛ ولی توجه داشته باشید که در صورت انتخاب تدریس خصوصیمستمر، با توجه به ماهیت آن، می توان اهدافی را پیش بینی کرد و بهبود شاگرد را در بازه های زمانی مشخص مشاهده نمود.